Sunday, November 15, 2015

MY DREAM IS COMING TRUE


Já à muito tempo que tinha vontade de criar o meu próprio blog. Primeiro porque sou uma louca por moda e segundo porque ando sempre a ver os blogues de outras fashionistas e porque não criar o meu? Não é fácil ter tempo para tudo e foi essa umas das razões que me levaram a não criar o "C-Love Fashion" à mais tempo. Com a faculdade e os horários, torna-se dificíl ter tempo para tudo, já para não falar que convencer o meu baby para me tirar fotos, também não é tarefa fácil.Mas, hoje decidi fazê-lo!
Estas fotos foram tiradas no meu local favorito no Porto, a Foz e nada melhor do que apostar num look mais clássico, que me descreve na perfeição, para me estrear neste mundo.

Espero que gostem!
Catarina

Already long ago that he wanted to create my own blog. First because I am a crazy about fashion and secondly because always walk to see the blogs of other fashionistas and why not create mine? It is not easy to have time for everything and this was one of the reasons that led me to create the "C-Love Fashion" for longer. With college and times, it is difficult to have time for everything, not to mention to convince my baby me to take pictures, it is not fácil.Mas task, I decided to do it today!
These photos were taken at my favorite place in Porto, Foz and nothing better than to bet on a more classic look, that describes me perfectly, to open me in this world.

Hope you like!
Catarina








Carteira/Bag: From My Grandmother
Blusa/Blouse: old
Saia/Skirt: Mango
Casaco/Jacket: Bershka
Sapatos/Shoes: Zara
Brincos/Earrings: Lefties

No comments:

Post a Comment