Wednesday, January 27, 2016

BAGS IDEA!

BAGS IDEA!

BAGS IDEA! by pleitecatarina featuring a courier bag

Hoje trago-vos um post com um dos assuntos que mais gosto, MALAS! Yes!
Eu adoro, tenho mesmo muitas e acho que nunca são demais, e por isso, e como as malas pequenas são cada vez mais uma tendência, decidi trazer-vos algumas das minhas preferidas dos últimos tempos. Umas mais baratinhas que outras, mas todos valem a pena! Para mim, é muito dificil reduzir aquilo que se trás numa mala grande para uma mala pequena, mas cada vez sou mais adepta deste tipo de malas e digam lá se não super giras? Qual escolheriam?

Espero que gostem.
Cat

Today I bring you a post with one of the subjects I like, BAGS! Yes!
I love even have a lot and think it's never too much, and why and how small bags are becoming a trend, I decided to bring you some of my favorites of recent times. A more cockroaches than others, but all are worth it! For me it is very difficult to reduce what is behind a large suitcase for a small suitcase, but every time I'm more adept at this type of bags and say there is not super tours? What choose?

I hope you enjoy.
Cat

(A identificação das malas é feita em linha, da esquerda para a direita)

Mala 1: Stradivarius, 12,95 €
Mala 2: Zara, 25,95€
Mala 3: Zara, 19,95€
Mala 4: Zara, 29,95€
Mala 5: Metropolis Furla, 278€
Mala 6: Michael Kors
Mala 7:Valentino 178€
Mala 8: Nina Moniz Da Maia 130€
Mala 9: Nina Moniz Da Maia 150€

No comments:

Post a Comment