Friday, January 29, 2016

"GIRLY"


Eu não sou muito amante de castanho mas a verdade é que cada vez mais, gosto desta combinação de cores, também para fugir à monotonia do preto. Já estava para comprar uma estola de pêlo à algum tempo, mas não havia oportunidade e quando a minha avó me mostrou esta, opá, era minha! (Eu estou sempre a tirar-lhe coisas que ela não usa e que são mesmo giras ahah) Tem que se dar uso, não concordam? xD
Bem, o resto foi tudo feito a pensar na minha nova amiga, e adorei o resultado, senti-me super "girly" e recebi mais elogios do que o normal, por isso parece que acertei no outfit.

Espero que gostem.
Cat

I'm not very lover of brown but the truth is that more and more like this color combination also to escape the monotony of black. I was to buy a fur stole for some time, but there was no chance and when my grandmother showed me this, Opa, was mine! (I'm always taking her things that she does not wear and are even tours ahah) You have to give use, do not agree? xD
Well, the rest was all done thinking about my new friend, and loved the result, I felt super "girly" and received more praise than normal, so it looks like I hit the outfit.

I hope you enjoy.
Cat

Saia/Skirt: Stradivarius
Casaco de pêlo/ Faux Fur Coat: Zara
Botas Serpente/ Snake Boots: Stradivarius
Pele/Fur:Stolen from my GrandMother
Óculos de sol/ Sunglasses: Parfois
Mala/Bag: Parfois


No comments:

Post a Comment