Thursday, May 5, 2016

LOVE SKIRTS!


E o meu amor por estas saias continua. É impossível não gostar, pelo menos para mim. E se eu vos contar que por estupidez minha, perdi uma saia igualzinha a esta mas dourada e da zara, por 5€? É verdade, eu estava indecisa entre trazer e não trazer e acabei por deixar ficar. Conclusão, arrependi-me assim que cheguei a casa.
Às vezes acontecem-me episódios destes.

Espero que gostem.
Cat


And my love for these skirts continues. It is impossible not to like, at least for me. And if I tell you that for my stupidity, I lost one just like this skirt but golden and Zara, for 5 €? True, I was torn between bring and not bring and I finally leave. Conclusion, I regretted as soon as I got home.
Sometimes it happens to me these episodes.

I hope you enjoy.
Cat
Saia/Skirt: Primark
Blusa/Blouse: Zara
Botas/Boots: Stradivarius
Mala/Bag: Primark
Óculos de Sol/Sunglasses: Parfois

2 comments:

  1. A saia é tão linda ❤
    Xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ao vivo ainda mais :p
      Obrigada, beijocas <3

      Delete