Wednesday, August 17, 2016

BYE BYE SKINNY JEANS!

Cada vez sou mais adepta de calças mom fit, mais largas e descontraídas, e não as típicas skinny jeans. Não é que não goste, porque continuam a ser o meu estilo preferido, mas ultimamente estou mais na onda do descontraído e do cool ao mesmo tempo.
E o melhor é que este estilo fica bem tanto em registos mais clássicos, como em registos mais casuais. Acho que é por isso, que estou tão fã delas, consigo-as vestir em diversas ocasiões e sentir-me bem.
E eu que achava que nunca ia gostar destas calças.

Espero que gostem.
Cat

Each time I am more adept mom fit pants, wider and relaxed, and not the typical skinny jeans. It's not like, because still my favorite style, but lately I'm more the wave of relaxed and cool at the same time.
And the best part is that this style is very much more classic records, as more casual records. I think that's why, I'm such a fan of them, I can wear them on several occasions and feel good.
And I thought it was never going to like these pants.

I hope you enjoy.
Cat
Calças/Jeans: Stradivarius
Top: Lefties
Sapatilhas/Sneakers: Springfield
Lenço/Scarf: Primark
Mala/Bag: Primark
Óculos de Sol/Sunglasses: Bijou Brigitte

No comments:

Post a Comment