Tuesday, December 6, 2016

INSIDE THE NET!

Não é novidade que gosto de fotografar em paredes. Para além de se dar mais realce ao look, é um sítio onde me sinto mais à vontade para fotografar e fazer as posições que me apetecerem. Mas também gosto de inovar, de fotografar em sítios que à primeira vista não seriam a minha primeira escolha e foi o que fiz com este look. Pode não parecer, mas foi fotografado dentro de uma baliza, sem redes. A verdade é que gostei tanto do sítio, que não me importava nada de lá ir fotografar novamente. Certamente entrou para o top dos meus locais preferidos para fotografar.

Espero que gostem.

Cat

Unsurprisingly like shooting in walls. In addition to give more highlight to look, it's a place where I feel more comfortable to shoot and make me apetecerem positions. But I also like to innovate, to shoot in places that at first sight would not be my first choice, and that's what I did with this look. It may not look it, but was photographed within a goal, no nets. The truth is that I liked it so much, that I wouldn't mind to go shooting again. Certainly entered the top of my favorite places to shoot.

I hope you enjoy.
Cat
Saia/Skirt: Primark
Malha/Knit: Salsa
Botas/Boots: MaryPaz
Mochila/Backpack: Parfois
Óculos de Sol/Sunnies: Bijou Brigitte

No comments:

Post a Comment