Monday, June 26, 2017

BAD PEOPLE!

Não percebo a mesquinhice que algumas pessoas são capazes de ter, a falta de respeito para com os outros. Irrita-me, chateia-me e mete-me repugna. 
Cada vez acho mais, que as pessoas são más e não têm um lado que se aproveite. Claro que, em todas as etapas da nossa vida vamos encontrar pessoas com as quais não nos damos bem, pessoas com as quais não nos identificamos, pessoas que queremos longe de nós e eu sei disso, mas ultimamente acho que existem mais pessoas mesquinhas e sem carácter, do que aquelas que são genuínas e têm um lado bom.

Espero que gostem.
Cat

I don't understand the meanness and that some people are capable of, the lack of respect towards others. It annoys me, harass me and disgusts me.
More and more, people are mean and do not have a side to take advantage of it. Of course, at all stages of our lives we find people don't get along, people with whom we identify, people we want away from us and I know that, but lately I think there are more people and non-trivial, than those that are genuine and have a good side.

I hope you enjoy.
Cat
 Vestido/Dress: Lefties
T-shirt: Zara
Mala/Bag: Parfois
Óculos de Sol/Sunnies: Parfois
Brincos/Earrings: Primark
Sapatos/Mules: H&M

No comments:

Post a Comment