Thursday, November 26, 2015

BLACK FRIDAY YEAH!

BLACK FRIDAY YEAH!




Como sabem amanhã temos o Black Friday e eu já fiz a minha wishlist. Tudo coisinhas que preciso ou já quero à muito tempo. Eu adoro malhas, mas não consigo ver-me com elas. Ontem andei mais de duas horas no shopping à procura de malhas que gostasse e nada. Ou são muito largas, ou não me favorecem, ou ou. Tenho de optar por blusas, que são o must do meu armário e nunca acho suficientes. Esta verde da Zara e a rosa da Mango são a minha paixão e espero estarem a um preço mais baixinho para as poder comprar, o resto são tudo coisas que já queria à algum tempo e vou tentar comprar amanhã.
E vocês, já têm a vossa wishlist feita?
Não se esqueçam de seguir o blog no facebook  e no instagram (@c_lovefashion)

Espero que gostem,
Catarina

As you know tomorrow we have Black Friday and I have done my wishlist. All little things I need or want to have for a long time. I love knitting, but I can not see me with them. Yesterday walked more than two hours at the mall looking for meshes and liked nothing. Or are too wide, or do not favor me, or or. I have to opt for sweaters, which are the must of my closet and never think enough. This green Zara and Mango pink are my passion and I hope to be a more softly price for power purchase, the rest are all things I've wanted for some time and I will buy tomorrow.
And you have already made your wishlist?

I hope you enjoy,
Catarina


No comments:

Post a Comment